Мекдоналдс во вторникот откри дека надвор од Соединетите држави, продажбата на компанијата во април и мај била масовно погодена од привремено затворање на нејзините ресторани поради пандемијата на коронавирус.

Од друга страна, продажбата на компанијата во САД на годишно ниво паднала за само 5% во мај што доаѓа како изненадување од очекуваниот резултат.

Мекдоналдс истакна дека маркетинг заработката од 200 милиони американски долари ќе биде префрлен во резултатите за вториот квартал на 2020 година, заедно со другите продажни, општи и административни трошоци.

Коментирајќи ги податоците, главниот извршен директор на Мекдоналдс, Крис Кемпчински, рече дека е уверен во „можноста на компанијата да управува преку непосредните предизвици и да излезе од оваа пандемија во позиција на конкурентна сила“.



Republika.mk - содржините, графичките и техничките решенија се заштитени со издавачки и авторски права (copyright). Крадењето на авторски текстови е казниво со закон. Дозволено е делумно превземање на авторски содржини (текст и фотографии) со ставање хиперлинк до содржината што се цитира.