Во обид да се бори против нереалните стандарди за убавина, новиот закон во Норвешка бара од корисниците на социјалните мрежи да вклучуваат отчетност и назнака за објавите кои содржат ретуширани тела и лица, пишува dazeddigital.com. Новите регулативи од норвешкото Министерство за деца и семејни работи бараат влијателни лица, влијателни луѓе и рекламни лица да покажат дека објавиле ретуширани фотографии во обид да ги потиснат нереалните идеали за убавина.

Притисокот во однос на нереалните стандарди за убавина е присутен на работното место, на јавни простори, дома и на разни медиуми и тешко се бориме против тоа, соопшти Министерството за деца и семејство.

Барањето за обележување, истакнување и истакнување на ретуширани или на друг начин манипулирани реклами, фотографии, објави на социјалните мрежи е една од мерките против социјалниот и медиумскиот притисок на нереалните стандарди за убавина, што се надеваме дека ќе даде корисен и значаен придонес во борбата против негативното влијание што ваквото рекламирање го има, особено кај децата и младите.

Многу норвешки влијателни луѓе исто така го поддржаа нацрт-законот и во некои случаи тврдат дека треба да се прошири во пракса. Сепак, останува да се види како законот навистина ќе се спроведува. Франција, исто така, воведе закон во 2017 година, според кој модните списанија треба да пријавуваат и назначуваат ретуширани фотографии.



Republika.mk - содржините, графичките и техничките решенија се заштитени со издавачки и авторски права (copyright). Крадењето на авторски текстови е казниво со закон. Дозволено е делумно превземање на авторски содржини (текст и фотографии) со ставање хиперлинк до содржината што се цитира.