Стефан Булатовиќ (17) од Суботица едвај зборува. Успева да состави едноставни реченици и учи да одговара на телефон, да пишува порака. Но, Стефан, за разлика од повеќето од нас кои го знаат сето погоре, исто така има талент што ретко се наоѓа, пренесува „Телеграф.рс“.

Кога ова момче со аутизам зема молив, чуда се случуваат на хартија. Стефан слика мртва природа прецизно до последен детал, а потоа става дел од сопствениот печат на сликата, чувство што потоа го носи во себе и не знае како да го изговори.

Ѕидот на неговата соба е вистинска палета на емоции. Светот на Стефан е мал.

Стефан веќе во основно училиште покажа дека не пишува букви, туку црта букви. И ги црта така што се исти по висина и исти по ширина. Тој, исто така, ги изразува своите чувства со цртање. Кога, на пример, не е задоволен од својот личен придружник, го црта токму онаков каков што е, со сите детали како шишки или брада. Па, до придружничката, ставете го знакот VS мама, што значи придружник против мајката, раскажува Сузана Скенедеровиќ, мајката на Стефан.

Стефан поминува часови цртајќи , а понекогаш и е посветен на својата работа додека не го доведе до перфекционизам. Знаејќи дека цртањето е се за него, Сузана долго време се распрашуваше за училиште каде ова прекрасно момче може да негува талент. И успеаја, Стефан ги воодушеви сите во уметничкото училиште „Де Медичи“ во Суботица, каде што исто така учествуваше на изложбата.

Училиштето го плаќавме со стипендијата од едма фондација. Сега сме принудени сами да плаќаме, но немаме пари за тоа. Затоа Стефан наслика банкнота со која сака да плати за своето училиште за цртање , вели Сузана.

Во уметничкото училиште, тие велат дека со уште две години работа, Стефан би можел да напредува толку многу што дури може да се квалификува за одредени работни места.



Republika.mk - содржините, графичките и техничките решенија се заштитени со издавачки и авторски права (copyright). Крадењето на авторски текстови е казниво со закон. Дозволено е делумно превземање на авторски содржини (текст и фотографии) со ставање хиперлинк до содржината што се цитира.